Een nieuwe stijl in beeld en communicatie

Na 15 jaar is het tijd om het spreekwoordelijke roer om te gooien. Nouja omgooien, eigenlijk eerder bijsturen, want onze focus ligt meer dan ooit op het creëren van de perfecte match tussen klant en interieur.

Onze focus Anne Marie?
Jazeker, want sinds januari van dit jaar is mijn dochter Iris het team komen versterken. Dat was hard nodig want er komen niet alleen meer opdrachten, ze worden ook steeds groter. We willen samen een extra stap vooruit maken en u als klant een nog betere ervaring geven in de weg naar het perfecte interieur. Waarschijnlijk hoeven we u niet te overtuigen van onze kennis en kunde, maar we hebben wel gemerkt dat het soms lastig is om voor te stellen hoe iets uiteindelijk gaat worden.

Zien wat er gaat gebeuren
Daarom werken we nu ook met 3D visualisaties. Hiermee laten we u zien hoe de ruimte waarvoor u bij ons komt er écht uit komt te zien en past! U kent het vast wel, de bank die in een showroom altijd kleiner lijkt dan wanneer hij thuis wordt bezorgd. Het licht dat net even voor een donker plek in de kamer zorgt of juist veel te fel is waardoor alle sfeer uit de ruimte lijkt te verdwijnen. Het gaat u bij ons niet overkomen.

Stijl

Stijl
Na 15 jaar werd het daarmee ook tijd om onze huisstijl en communicatie aan te pakken. Een aanpassing in het logo, van ‘home & decorations’ naar een alles omvattende noemer ‘interieur’. In ons nieuwe logo staat interieur in spiegelbeeld, of zouden we ook kunnen zeggen ‘ondersteboven’. Dat laatste is wat we met regelmaat met interieurs doen, die keren we volledig ondersteboven. Daarnaast is het logo gebaseerd op balans, van welke kant u het ook bekijkt u kunt altijd of Ampersant of Interieur lezen.

U zult de komende tijd kennis maken met onze nieuwe stijl. U heeft inmiddels kunnen zien dat de website een flinke metamorfose heeft ondergaan en onze andere uitingen zullen volgen.

Wilt u meer van ons weten? Neem contact met ons op